اخبار اخبار ورزشی

برخی بازیکنان برابر ازبکستان بی‌انگیزه بودند!

تبلیغات بنری


به گزارش کارشناس اقتصادی ایران، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی کشورمان که به تازگی به اینتر ایتالیا پیوسته، صبح سه شنبه در یک برنامه تلویزیونی درباره حضورش در تیم قهرمان ایتالیا گفت: مدتی پیش قراردادم تکمیل شد. اما من به احترام باشگاه هستم.» من نمی خواستم پورتو را به طور رسمی اعلام کنم.

طولی نکشید که او پیشنهاد اینتر را پذیرفت

وی در مورد اینکه چرا با وجود پیشنهادات دیگری که در سال های گذشته داشت تا پایان قراردادش در پورتو ماند و سپس اینتر را انتخاب کرد، گفت: در یکی دو سال پیشنهادات زیادی دریافت کردم اما پس از مشورت به این نتیجه رسیدم که انجامش میدهم. در پورتو می مانم و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری می روم. برای اینکه در پورتو بمانم، فقط یک جلسه در خارج از باشگاه داشتم و آنها گفتند نه، و این پایان کار من و پورتو بود، من آنها را ترک خواهم کرد من به آینده فکر می کنم و به سمت جلو حرکت می کنم، به استثنای اینتر، از تیم های ایتالیایی، اسپانیایی و انگلیسی پیشنهاداتی دریافت کرده ام.

طارمی: برای بازی در اینتر هیجان زده هستم/ برخی بازیکنان در مقابل ازبکستان انگیزه نداشتند!

طارمی درباره دلیل انتخاب اینتر توضیح داد: اینتر را به خاطر سن و بزرگی اش انتخاب کردم و همیشه پیشرفت را بر مسائل دیگر ترجیح می دهم. هر کسی که برای اینتر بازی می کند باید یک بازیکن درجه یک باشد و در این تیم باید سعی کنید درجه یک باشید. برخی از پیشنهادات نیازی به تفکر ندارند و شما باید تصمیم بگیرید، آنها را بپذیرید. کار در اینتر هیجان انگیز است.

مهاجم ایرانی اینتر با بیان اینکه تا دو هفته دیگر باید در ایتالیا باشم و از 13 جولای تمرینات خود را آغاز خواهم کرد، یادآور شد: قرارداد من 2 + 1 است که دو ساله است و برای سال سوم باید باشد. دوباره مذاکره شد و شماره 99 به احتمال زیاد من انتخاب می کنم منتقل می شود.

پرتغال همیشه خانه دوم من خواهد بود

وی با اشاره به فضای احساسی در دیدار خداحافظی اش با پورتو خاطرنشان کرد: وقتی در تیمی به عنوان بازیکن خارجی بازی می کنی حس بسیار خوبی است اما احساس غریبگی نمی کنی و من پرتغال را خانه دوم خود می دانم. احساس هواداران پورتو تاثیر زیادی بر زندگی شخصی من داشت. به هواداران این تیم گفتم تا آخر عمرم پورتو دو آتشه می مانم.

طارمی: برای بازی در اینتر هیجان زده هستم/ برخی بازیکنان در مقابل ازبکستان انگیزه نداشتند!

طارمی درباره رابطه خود با سرمربی پورتو که مانند او در پایان فصل از این تیم جدا شد، اظهار کرد: سرخیو کونسیسائو از نظر تکنیک، تاکتیک و آنالیز مربی بسیار خوبی است و در تمرینات بسیار سخت گیر است. .

من یک باشگاه برای استعدادهای جوانان تأسیس کردم

مهاجم ملی پوش کشورمان در ادامه این گفتگو با اشاره به تاسیس باشگاهی در بوشهر گفت: یک سال باشگاه شهریار را تاسیس کردم و نام این باشگاه به احترام آقای دایی است که مرا از تیم بوشهری به پرسپولیس راه برای پیشرفت من هموار شد و شهریار را ترک کردم. یکی از دوستانم باشگاه را اداره می کند. هدف من کشف و قدردانی از استعدادهای بازیکنان جوان است.

بازی با احساسات توده ها درست نیست

وی درباره فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و تکرار ماجرای فصل گذشته گفت: بازی با احساسات هواداران کار درستی نیست و من از این موضوع گذشتم و برایم درس عبرت بود. البته هر بازیکنی شرایط خودش را دارد و ممکن است یک بازیکن از چند خانواده حمایت مالی کند و به همین دلیل باید از نظر مالی تامین شود و هوادار هم باید تا حدودی به فکر بازیکن باشد.

طارمی افزود: سال گذشته بعد از پیشنهاد استقلال با علی رضا بیرانوند صحبت کردم و روی او تاثیر گذاشتم و گفتم این کار را نکن. با توجه به این همه سالی که در پرسپولیس گذرانده اید، پل های پشت سرتان را خراب نکنید.

برخی بازیکنان بازی با ازبکستان را جدی نگرفتند

وی با اشاره به صعود تیم ملی به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی گفت: از عملکردمان در این دوره نسبت به دور قبل کاملا راضی هستم. می توانستیم بازی رفت را با ازبکستان 4 یا 5 بر صفر ببریم. در نیمه اول 2-0 پیش افتادیم، اما پس از شروع نیمه دوم تیم با اتفاقاتی که افتاد گیج شد. بازوبند کاپیتانی بین وسط سر نبود و این به خاطر غرور بازیکنان بود.

وی افزود: در بازی برگشت مقابل ازبکستان برخی از بازیکنان شوقی نداشتند. من این موضوع را به کادر فنی رسانده ام. فکر می کنم در تیم ملی بازی جشن نداریم و با توجه به اینکه صعود کرده ایم و باید کیفیت خود را حفظ کنیم نباید بازی را به راحتی بگیریم اما در بازی برگشت مقابل ازبکستان به دلیل صعود برخی بازیکنان توجه نداشتند و انگیزه نداشتند.

طارمی: برای بازی در اینتر هیجان زده هستم/ برخی بازیکنان در مقابل ازبکستان انگیزه نداشتند!

همانطور که در مورد جوانان در تیم ملی فوتبال گفته شد: پیراهن تیم ملی بازیکن شایسته پوشیدن آن است و این مهمتر از عملکرد فنی بازیکن است. بازیکنان جوان نیز باید بدانند که پیراهنی به آنها داده شده که نشان دهنده میراث بازیکنان بزرگ است و باید تلاش کنند تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. بازیکنان خوب، مستعد و از نظر فنی خوبی داریم که باید سال ها به جایگاه تیم ملی برسند

الطریمی درباره عملکرد امیرقلانیوی در تیم ملی نیز گفت: امیر قلانیوی در سطح اداری قوی است و آنها را مدیریت می کند. او در اردوی چند روزه بازیکنان بزرگ را مدیریت کرد و مدیریت گلانیوی کار را در تیم ملی جمع کرد و چنین نتایجی گرفتیم.

حاشیه سازی مصاحبه ها بلای جان لیگ ایران شده است

بازیکن ملی پوش ایرانی باشگاه اینتر در ادامه به انتقاد از مصاحبه های حاشیه ای در لیگ ایران پرداخت و گفت: مسائل حاشیه ای در لیگ ایران بر مسائل فنی غلبه دارد و این به لیگ و فوتبال ایران لطمه زد و فدراسیون باید این موضوع را انجام دهد. شرایط برای انجام مصاحبه های جانبی دشوارتر است. اگر این مسیر ادامه پیدا کند سال به سال شرایط بدتر می شود، انتظار خوبی ندارم و بازیکنان جوان چیزهای خوبی یاد نمی گیرند.

اگر برگردم به پرسپولیس برمی گردم تا کار بزرگی انجام دهم

طارمی در پاسخ به این سوال که آیا روزی به پرسپولیس برمی گردد، گفت: اگر بخواهم به پرسپولیس برگردم روزی می شود که می توانم کار بزرگی برای این تیم انجام دهم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال