اخبار اخبار تکنولوژی

برترین‌های پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

تبلیغات بنری


به گزارش گروه اقتصادی علم و آموزش ایران. آیین های بیست و دومین نشست سالانه پردیس فناوری روز دوشنبه 28 شهریور 1403 هجری قمری در حضور حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور رئیس جمهور و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه نوآوری و فناوری کشور دیدار کرد. در این مراسم از برگزیدگان جشنواره برتر پارک فناوری پردیس معرفی و قدردانی شد.

از 9 شرکت منتخب، پنج شرکت از این خوشه، یک شرکت عضو مرکز رشد فناوری نخبگان، یکی از اعضای شعبه، یک شرکت از کریدور خدمات تجاری تخصصی و یک شرکت نیز جزو بهترین‌های شرکت است بهترین شرکت ها

بهترین واحد فناورانه، عضو مجتمع فناوری پردیس در سال 1402 هجری قمری
شرکت مهندسی سیستم های کاوندیش با عملکرد برجسته در زمینه رشد صادرات، رشد سازمانی، ایجاد نوآوری، توسعه سازمانی، معرفی نسل جدید محصولات جراحی، شناسایی همکاری های فناورانه با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی و افزایش 2.3 برابری درآمد صادراتی در سال 1402 بهترین واحد فناور به عنوان عضوی از پارک فناوری پردیس در سال 1402 معرفی شد.

وجود تیم و فرآیند مدیریت تحقیق و توسعه، فرآیند جذب، حفظ و توسعه نیروی انسانی، فرآیند بازآموزی، فروش و خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان از دیگر ویژگی های این شرکت است.

اولین شرکت در «توسعه فناوری و ایجاد نوآوری».»
تولیدی پردیس مروابان، فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و یکی از شرکت های عضو پارک فناوری پارادیس، با 18 عنوان محصول با فناوری پیشرفته، 10 عنوان محصول جدید و پنج عنوان نوآوری محصول، دارای فرآیند تحقیق و توسعه داخلی است. شرکت The Best of Paradis Park در زمینه «توسعه فناوری و ایجاد نوآوری» فناوری ارائه و تجلیل شده است.

اولین شرکت در “توسعه اقتصادی”
شرکت فراتیو بویا فعال در حوزه الکترونیک و ارتباطات با درآمد بیش از هزار میلیارد ریال، رشد 6.3 برابری درآمد و رشد بیش از صد برابری سود در صدر قرار گرفت. شرکت پارک فناوری پردیس در زمینه «توسعه اقتصادی» مورد تقدیر قرار گرفت.

اولین شرکت در “رشد صادرات”
مهندسی سیستم کاوندیش که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و یکی از شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس فعال است، با درآمد ارزی نزدیک به نیم میلیون یورو و افزایش بیش از دو برابری درآمد صادراتی کشورهای ترکیه، تانزانیا، اندونزی، عراق، هند و بلاروس از جمله مقاصد صادراتی این شرکت هستند.

بهترین پارک فناوری در سال 1402 در محوطه دانشگاه معرفی شد

اولین شرکت در توسعه سازمانی
ده آساطب نوین که در زمینه تجهیزات پزشکی فعال است و از جمله شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس می باشد، توانست با تیم تخصصی خود در زمینه مدیریت تحقیق و توسعه، اولین شرکت در “توسعه سازمانی” باشد.

رشد 1.7 برابری نیروی انسانی شرکت در سال 1402 هجری شمسی و برخورداری از فرآیند جذب، حفظ و توسعه نیروی انسانی، فرآیند بازآموزی، فروش و خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان از دیگر مزایای این شرکت است.

بهترین شرکت در “همکاری با دانشگاه”
شرکت داتیس آرن قشم، شرکت فعال در زمینه نرم افزار و یکی از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس، با استخدام 40 فارغ التحصیل دانشگاهی و 8 کارورز و کارآموز، در میزبانی بازدیدها و رویدادها حضور فعال داشت.

این دانشجو به عنوان شرکت برتر پارک «با همکاری دانشگاه» معرفی شد.

اولین شرکت در مرکز رشد فناوری نخبگان در پارک فناوری پردیس
شرکت “توسعه ابزار دقیق ویراکنترل” فعال در زمینه فناوری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و یکی از شرکت های عضو مرکز فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس با مهارت سازماندهی و نهادی سالم، سرمایه گذاری در واحدهای خط تولید، با درآمد بیش از 20 میلیارد ریال و بیش از 4 برابر رشد فروش، B به عنوان بهترین شرکت در مرکز رشد فناوری نخبگان در پارک فناوری پردیس معرفی شد.

بالاترین شرکت در بین شعب پارک فناوری پردیس
شرکت “مداواگستران ارکیده” فعال در حف سلامت و یکی از شرکت های مستقر در کارخانه نوآوری آزادی (شعبه پارک فناوری پردیس) با درآمدی بالغ بر 600 میلیارد ریال و رشد فروش بیش از 13 برابری، دارای سازمانی و سازمانی مناسب می باشد. دارای مهارت های سازمانی و دارای 60 نیروی انسانی در تمام زمان ها، به عنوان «شعبه اول شرکت» پارک فناوری پردیس معرفی شده است.

شرکت های فعال در زمینه “مسئولیت اجتماعی”
از آنجایی که بهترین شرکت در این زمینه انتخاب نشد، در این جلسه تمامی شرکت های دارای عملکرد برجسته معرفی شدند. این شرکت ها عبارتند از: ستاره درخشان با کیش، وناب، نوین فناوری سولوشن (نوبیتکس)، بویش دارو محصولات، ایمن طب سلمت رایکا، آریاتپه فیروز، توسون تهیز، ارتباطات ماهواره ای سامان، نرم افزار داتیس آرن قشم (داتین)، راون سازیه، پاسارگاد الکتس. . پرداخت، نرم افزار و سخت افزار ایران (NOSA)، پژوهش جوستار مهدی، فناوری های وندا فارمد، دارلان دارو، مهندسی جویانور، استراتژی نیگار آمیتیس، سیستم های تجاری کاوش.

بر اساس اطلاعیه پارک فناوری پردس، جشنواره پارک فناوری بهترین های پردس، عملکرد شرکت های عضو این پارک را به مدت یک سال می سنجد و همزمان با اجلاس سالانه پارک فناوری پردس برگزار می شود. انتخاب بهترین شرکت ها به آدرس های اعلام شده شرکت ها بستگی دارد.

در ارزیابی امسال با بیش از 300 شرکت تماس گرفته شد و بیش از 90 درصد شرکت ها در این دوره ارزیابی شرکت کردند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال