اخبار اخبار سیاسی

برای برخورد با بداخلاقی‌ها و تهمت زدن‌ها باید مدعی العموم ورود کند

تبلیغات بنری


مسعود زری پاوان در گفت و گو با اقتصاددان ایرانی درباره کار محمد فضلی مشاور مسعود بازیکیان در میزگرد فرهنگیوی بیان کرد: این میزگردها برای بحث و انتقاد کارشناسان، نامزدها و مشاوران آنها برگزار می شود و میزگرد یک طرفه نیست. البته نامزدها تریبون های یک طرفه دارند، اما میزگرد چالشی ایجاد می کند.

وی ادامه داد: کارشناس برنامه درباره فعالیت های علمی و عملیاتی سوالی مطرح کرد که فضلی باید با آرامش و آرامش پاسخ می داد. در این برنامه ها چالش هایی پیش می آید و هر دو طرف فرصت پاسخگویی دارند اما اینجا فضلی عصبانی می شود. اگر کنترل کشور را به دست بگیرند چه می کنند؟ این رفتار امشب در میزگرد فرهنگی نشان دهنده سطح فرهنگی این افراد است. این اقدامات برای کشور ضرر دارد. همین افراد شعار جوانان می دهند، اما 30-40 سال است که در دانشگاه هستند و مسئولیت اجرایی دارند، دو سال است که به دانشگاه نیامده اند و الان هم پاسخگوی عملکردشان نیستند. خب این افراد وقتی بازنشسته می شوند در نهادهای فرهنگی کار می کنند و دیگر فقط در مسئولیت اجرایی نیستند و برخلاف جوانان می توانند در دانشگاه ها کار کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر رعایت اخلاق در انتخابات گفت: تنها راه حل مقابله با بداخلاقی و تهمت، برخورد با هرگونه تخلف و بداخلاقی است. اگر از این رفتارها شکایت شود، برخورد شود و عادلانه تصمیم گیری شود، دیگر شاهد این رفتارها نخواهیم بود. مردم نباید در رسانه ملی یا سایر تریبون‌ها مصونیت داشته باشند تا آنچه را که می‌خواهند بگویند و هیچ‌کس با آنها کاری نداشته باشد. برای رسیدگی به بداخلاقی و افترا، مدعی العموم باید ورود کند و شاکی باید آن را ثابت کند. اگر نامزدها و حامیان آنها مصون نباشند از بداخلاقی جلوگیری می شود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال