اخبار اخبار فرهنگی

با خوانندگی وارد بازیگری شدم

تبلیغات بنری


محمد آل محمدی او که کار خود را با هنر موسیقی آغاز کرد و شش سال پیش وارد عرصه بازیگری شد، در گفت و گو با مجله توژال، زمانی که برای اولین بار شروع به خوانندگی عنوان و موسیقی متن فیلم ها کردید، فکر می کنید روزی به عنوان بازیگر فعالیت کنید. در این آثار؟ گفت: فکر کردم، اما آنقدر نزدیک ندیدم. لطف خدا شامل حال من شد و خیلی زود این اتفاق برای من افتاد.

او اولین کار تئاتری خود را در نمایشنامه ارائه کرد.فرزند آدمخروجی سعید رضایی در تالار استاد جعفر والی محراب روی صحنه است، وی با اشاره به شروع فعالیت خوانندگی خود از دوران دانشجویی گفت: از هشت سال پیش به طور جدی شروع کردم اما آلبوم ملک از خودم منتشر نشده است . چون درگیر کارهای تصویری و تلویزیونی بودم.

محمدی خاطرنشان کرد: من خیلی به دلم نشستم و در چندین سریال از جمله این فیلم ها بیشتر به صورت موسیقی خواندم. بوف کور و من عاشق پاییز هستم و با فیلمسازانی مانند علی مشهدی، Mecham Pidgey و رامن الماس اشاره کرد

بازیگر بوف کور چگونه به بازیگری، موسیقی و خوانندگی روی آوردید؟ گفت: در واقع آواز پل ارتباطی من با تصویر بود. کارم را با کالیبراسیون شروع کردم و با این کار وارد عرصه بازیگری هم شدم.

قاب دوربین بسیار جذاب است

بازیگر سینما: از طریق خوانندگی وارد بازیگری شدم/ هیچ وقت بازیگری را به این نزدیکی + فیلم ندیدم
محمد محمدی بازیگر و خواننده فیلم بوف کور

قاب دوربین بسیار جذاب است و من به درس های آموزشی آقای محمدی علاقه مند شدم.» محمدی می گوید سامان سالور من شرکت کردم و دوره های مقدماتی پیشرفته را گذراندم، مشاغل زیادی را یاد گرفتم و توانستم با استعدادی که داشتم و دوستانی که مرا دوست داشتند به کار ادامه دهم.

خوانندگی یا بازیگری، کدام را بیشتر دوست دارید؟ گفت: هر دو عشق من هستند و با آنها زندگی کردم و فرقی بین بازیگری و خوانندگی قائل نیستم.

آل محمدی: موسیقی در آثار سینمایی چه جایگاهی دارد؟ وی گفت: موسیقی می تواند احساسات بازیگر را به بیننده منتقل کند. در یک نوک پستانبچه مرد من خواننده و موسیقی متن فیلم هم بودم. بسیاری از افرادی که کار را دیدند فکر کردند که این یک صدای خام است علی رضا قربانی اما وقتی فهمیدند من خوانده ام، عاشق من شدند.

وی درباره کار بعدی خود نیز گفت: در یک فیلم سینمایی خواهد بود چشم برزخ خروجی ولادت (رضا) آل احمدی وانمود کنید که من قرارداد کار را بستم و بعد از اتمام تئاتر پاشا آدم جلوی دوربین این کارگردان می ایستم.

تبلیغات بنری