اخبار اخبار سیاسی

«با اختلاف زیاد» برنده مناظره بودم

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آخرین مناظره خود با کامالا هریس، نامزد دموکرات این انتخابات را «بهترین» مناظره دانست و گفت که با اختلاف زیادی برنده شده است. حاشیه بزرگ!

در حالی که واشنگتن پست پس از مناظره درباره عملکرد نامزدها از این نظرسنجی خبر داد، نوشت: عملکرد هریس بهتر بود. تحلیلگران فاکس نیوز نیز برآورد کردند که نامزد دموکرات در این مناظره پیروز شد. اکثر ناظران این مناظره گفتند که نامزد دموکرات در مناظره بر نامزد جمهوری خواه پیروز شد.

ترامپ همچنین از نحوه برگزاری مناظره ای بی سی نیوز انتقاد کرد و در گفت و گو با فاکس نیوز گفت که مجریان این برنامه مدام به دنبال خطا در سخنان او بودند، اما با هریس این گونه برخورد نکردند، در حالی که به گفته ترامپ، هریس کلمات “یک دروغ آشکار” بود.

کاندیدای جمهوری خواه در این گفت و گو، ABC News را دروغ پردازترین سازمان خبری دانست و با بیان اینکه مناظره تقلبی بود، گفت: خیلی ها به حرف من شک کردند اما او (هریس) آنچه را که می خواست گفت. “حرف های من درست بود، اما او مرا اصلاح می کرد.”

ترامپ: من در مناظره پیروز شدم مناظره ترامپ و هریس

ترامپ همچنین با بیان اینکه این شبکه در مناظره دیروز به شدت آسیب دید، خواستار لغو مجوز شبکه ABC شد و گفت: باید مجوز خود را به دلیل مسیری که مناظره پیش رفت، لغو کنند، به نظر من اعتبار زیادی را از دست داده اند.

این نامزد جمهوری خواه همچنین خود را پیروز انتخابات اعلام کرد و گفت نظرسنجی ها نشان می دهد که از نظر 80 یا 90 درصد بینندگان در این مناظره پیروز شده است، هرچند ترامپ اشاره نکرد که این اطلاعات را بر اساس کدام نظرسنجی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه مجریان برنامه 6 بار سخنان وی را در خصوص سقط جنین زیر سوال بردند، گفت: در بخش سقط جنین، آنچه (مجری) گفت استثنایی بود. فکر کنم 6 بار تصحیحم کرد با اینکه هر بار حقم بود. او هر بار فکر می کند که حق با من بود. اما او (هریس) هرگز اصلاح نشد.»

ترامپ: من در مناظره پیروز شدم هریس و ترامپ در مناظره

ژنرال مارک گفت که در صورت پیروزی در انتخابات، امنیت ایالات متحده را با کمک سیاست خارجی خود بهبود خواهد بخشید. میلی که در آن زمان رئیس ستاد مشترک ارتش بود، فردی نالایق بود که باید به بدترین شکل ممکن اخراج و مجازات می شد.

ترامپ در گفتگو با فاکس نیوز درباره تمایل خود برای برگزاری مناظره دیگر گفت: «خب، من واقعاً نمی‌خواهم، زیرا شب خوبی را سپری کردیم.» “ما در بحث پیروز شدیم.”

ترامپ: من در مناظره پیروز شدم بینندگان مناظره ترامپ و هریس

در همین حال، سخنگوی ستاد هریس اعلام کرد که نامزد دموکرات برای مناظره دیگر با ترامپ در ماه آینده آماده است.

دونالد ترامپ در واکنش به حمایت تیلور سوئیفت از کامالا هریس گفت: او فردی بسیار لیبرال است و به نظر می رسد همیشه از نامزد دموکرات حمایت می کند، او بهای آن را خواهد پرداخت.

ترامپ امروز به همراه هریس و بایدن در مراسم یادبود 11 سپتامبر در پنسیلوانیا شرکت کرد. وی در پاسخ به این سوال که آیا با آنها گفت‌وگو می‌کنید، گفت: نمی‌دانم به هر حال همه باید عصبانی باشند که این‌قدر کشور را بد اداره کردند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال