اخبار اخبار سیاسی

باید کابینه وفاق ملی تشکیل دهیم

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، مسعود مازیکیان امروز در دیدار با اعضای ستاد مردمی خود گفت: وقتی شور و شوق شما را می بینم بار سنگینی بر دوش خود احساس می کنم که بسیار سخت است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات من این است که همه عزیزانم دوست دارند من را ببینند و من جرات دیدن کسی را ندارم اما چگونه جواب همه را بدهم؟ اینطور نیست که از زمانی که رئیس جمهور شده ام تغییر کرده ام، من همان آدم قبلی هستم، اما نمی توانم همه را ببینم. خیلی ها از فقدانت گلایه می کنند و جواب نمی دهند اما من الان شب و روز ندارم. من در خدمت همه هستم.

وی ادامه داد: انتخاب مسئولان به یک معضل تبدیل شده است. ما شعار بهترین انتخاب را داده ایم و به همه می گوییم کمک کنید و هرکس به مردمش پیشنهاد می دهد و من نمی دانم چه کنم. ما باید حکومت وحدت ملی را انتخاب کنیم، کاری را که می‌گفتیم انجام دهیم و به این شعار که کشور توسط یک گروه یا جناح اداره نمی‌شود، عمل کنیم و به آن پایبند باشیم تا تبدیل به یک گروه و جناح نشود.

مدیکیان افزود: باید دولتی تشکیل دهیم که شامل افراد با تجربه، دانش و درستی باشد و دولتی تشکیل دهیم تا به سمت سیاست هایی که رهبری تعیین می کنند حرکت کنیم. ما به همه گفته ایم که شاخص را ارائه کنند و رزومه مردم را به ما بدهند و هرکس می خواهد در دولت مسئول شود، در یک اصل با او موافقیم و آن اینکه اگر تخلف کرد، قبول نمی کنیم که رضایت مردم اگر کسی بخواهد به نام ما در اداره ای خدمت کند باید رضایت مردم را جلب کند. رضایت مردم شاخص مدیریتی ماست.

مداوم…

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال