اخبار اخبار ورزشی

باید با اختلاف گل بیشتری می‌بردیم

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر امشب (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه 90 + 3 از روی ضربه پنالتی به پایان رسید. برای او از قرمزها

مرتضی کرمانی مقدم در گفت و گو با مجله توژال درباره دربی صد و چهارم و پیروزی پرسپولیس در این دیدار گفت: بازی در نیمه اول بهتر از نیمه دوم بود. پرسپولیس از هر نظر بهتر از استقلال بود و شایسته برد بود. فکر می کنم استقلال فقط با تساوی مقابل پرسپولیس قرار گرفت و دفاع کرد و قصد داشت از ضد حملات استفاده کند. پرسپولیس می توانست با اختلاف بیشتری در این دیدار پیروز شود. متاسفانه بازیکنان استقلال سرعت بازی را کم می کردند. استقلال بیشتر بازی را در دفاع انجام داد و ضد حملات را زیر نظر داشت. در دقایق پایانی پرسپولیس در دفاع بود و این طبیعی است. بازی استقلال و پرسپولیس همیشه ظریف است و قابل مقایسه با بازی های دیگر نیست. مربیان در دربی فقط به دنبال این هستند که مسابقه را نباختند و به همین دلیل شاهد بازی زیبایی در دربی نیستیم. من به هواداران تبریک می گویم و امیدوارم که قهرمانی های زیادی را کسب کنیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان در دربی 104 در پاسخ به این سوال که آیا احساس می کردند جای اورونوف خالی است، گفت: شک ندارم جای اورونوف در ترکیب خالی بود. اگر اورونوف در ترکیب بود شرایط فرق می کرد و برسولیس ممکن بود موقعیت های بیشتری کسب کند. در این دیدار هافبک های پرسپولیس بهتر از استقلالی ها بودند.

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد ژائو و مهری که توانستند برای پرسپولیس یک ضربه پنالتی بگیرند، گفت: سعید مهری را پارسال در استقلال دیدم و او بازیکن توانمندی است. او در خط هافبک خوب کار می کند و وقتی آماده باشد می تواند به پرسپولیس کمک کند. در مورد لوکاس ژوآئو، برخی از مسابقات باید بگذرد تا بتوانیم در مورد او اظهار نظر کنیم.

کرمانی مقدم درباره قضاوت این دیدار گفت: داوری بیژن حیدری خوب بود و او می توانست در ابتدای بازی در زمانی که پرسپولیس حمله می کرد و بازیکنان استقلال مرتکب اشتباه می شدند از کارت زرد استفاده کند.

وی در خصوص پرتاب اشیا توسط هواداران برسولیس و استقلال گفت: این اتفاقات در فوتبال مرده است و هیچ جای دنیا. هواداران باید از تیم خود حمایت کنند، این برای فوتبال ما بسیار بد است.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص برگزاری این دیدار در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گفت: اگر این دیدار در آزادی برگزار می شد نزدیک به 100 هزار هوادار به ورزشگاه می آمدند. بسیاری از هواداران نتوانستند به ورزشگاه بروند و مجبور شدند دربی 104 را از تلویزیون تماشا کنند. خیلی وقت بود که ما ورزشگاه آزادی را نداشتیم و این شرم آور است.

تبلیغات بنری