اخبار اخبار فرهنگی

بازیگران خارجی «مست عشق» و «سلام بمبئی» در فیلم‌های آخر هفته سیما

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، شبکه‌های سیما در هفته آخر هفته 36 فیلم شامل 11 اثر ایرانی و 25 فیلم خارجی پخش کردند. در این فهرست می‌توانید آثار برجسته‌ای چون «جادمگاه»، «یدو» و «لیلا مای» و همچنین آثار کارگردانان مطرحی چون مایکل مان، ریدلی اسکات و هاوارد هاکس را مشاهده کنید.

6 فیلم از 36 فیلم آخر هفته انیمیشن هستند که محبوب ترین آنها “دایناسور خوب” و “شاهزاده روم” است.

فیلم تلویزیونی «خواب زمین» محصول سال 1386 و قرار است روز جمعه ساعت 13 از شبکه نمایش پخش شود، مورد جالبی است که سال هاست پخش نشده و حتی در آرشیو این شبکه وجود ندارد. . پلت فرم TVB امین زنگدانی و نگین پارسا در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

«داستان سامارا 2» که قرار است پنجشنبه ساعت 18:00 از شبکه امید پخش شود، یک سریال پویانمایی محصول مرکز پویانمایی صباست به تهیه کنندگی مجید اسماعیلی است که به خاطر داوری فصل سوم استعداد «عصر» شهرت دارد. سری مسابقات اما قبل از این مسابقه رشته انیمیشن فعال بود.

«زندگی از نو» که جمعه ساعت 11:00 از شبکه سلامت پخش می شود، فیلمی ارزان قیمت و جمع و جور درباره یک زوج مسن است که شمس لاگرودی شاعر سرشناس یکی از نقش های اصلی آن را ایفا می کند. این فیلم که محصول سال 1395 است، آخرین تجربه بازیگری این شاعر در عرصه سینما است.

«گامگاه» به کارگردانی محمدمهدی اصغرپور که جمعه ساعت 16:00 از شبکه یک پخش می شود، دومین ساخته نگار جواهریان در مقام بازیگر است. او در سن 21 سالگی قبل از اینکه در سریال زیر تج به شهرت برسد، نقش کوچکی در فیلم «جادمگاه» بازی کرد.

از فهرست 9 فیلمی که به عنوان فیلم جدید ارائه شده است، 4 فیلم «یک شام بزرگ»، «تبدیل شوندگان: نبرد روبات‌ها»، «فاری» و «ناپلئون» و 5 فیلم جدید دیگر در شبکه‌های تلویزیونی پخش شدند. آثار نمایش داده شد.

اولین فیلم جدید آخر این هفته «دیوار» محصول 2021 هندی زبان تامیل است. این فیلم به کارگردانی میتران جواهر که پنجشنبه ساعت 15:00 از شبکه سی سیما پخش شد، در ژانر درام با همکاری موضوع فرد در برابر نظام جالب اینجاست که دیویا دورایسمی یکی از بازیگران زن اصلی مجری خبر 'دیوار' است و در دومین تجربه بازیگری خود در این اثر حضور دارد.

«حماسه بمبئی» (حماسه بمبئی) دومین فیلم جدید این آخر هفته که پنجشنبه ساعت 23:00 پخش می شود، محصول سینمای هند است. جالب اینجاست که گلشن گروور از جمله بازیگران مکمل این فیلم، دو بار در فیلم های ایرانی سلام بمبئی و دختر شیطان به کارگردانی قربان محمدپور بازی کرده است. جکی شراف دیگر بازیگر «دختر شیطان» نیز قرار بود در «حماسه بمبئی» به ایفای نقش بپردازد اما در نهایت این نقش برای او به بازیگر دیگری رسید.

سومین فیلم جدید آخر این هفته «فریاد» محصول سال 2023 نیوزلند، پنجشنبه ساعت 23:30 از شبکه یک سیما پخش می شود. این فیلم به کارگردانی پل میدلدیچ و هامیش بنت در جشنواره‌های بین‌المللی موفق شد و امتیاز 100% عالی را از منتقدان راتن تومیتوز دریافت کرد.

«هدف» چهارمین فیلم جدید آخر هفته است که جمعه ساعت 10 صبح روی آنتن شبکه آمار می رود. پیام این فیلم این است که از دستفروشی ها خرید نکنید!

آخرین فیلم جدید آخر این هفته «گنج» محصول 2022 ترکیه، جمعه ساعت 1:30 از شبکه تهران پخش می شود و نکته جالب اینجاست که در این اثر بازیگری با سابقه همکاری با ایران سینما جلوی دوربین است. بوران کوزوم یکی از دو بازیگر اصلی فیلم «باند» از بازیگران فیلم «مست عشق» است و در این اثر نقش «علاءالدین» پسر مولانا را بازی کرده است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال