اخبار اخبار تکنولوژی

این استارت‌آپ بیمارستان را به خانه می‌آورد

تبلیغات بنری


این استارتاپ بیمارستان را به خانه بازمی گرداند

به گزارش مجله توژال؛ بیمارستان‌ها در سراسر جهان به طور مداوم با کمبود تخت مواجه هستند و این مشکل می‌تواند در صورت بروز فوریت‌های بهداشتی یا سایر فاجعه‌های بزرگ تشدید شود.

به گزارش TechCrunch، برای رفع این مشکل، استارت‌آپ Doccla در حال معرفی فناوری جدیدی به نام «تخت مجازی» است تا به پزشکیان کمک کند بیمارانی را که زودتر از موعد از بیمارستان مرخص می‌شوند یا در برخی موارد اصلاً به بیمارستان نمی‌روند، مدیریت کنند بریتانیا و ایرلند، و اکنون… 46 میلیون دلار برای توسعه در اروپا جمع آوری کرده است.

داگلا که با شرکت هایی مانند گرافنت و هما رقابت می کند، از این بودجه تا حدی برای استخدام تیم های محلی در بازارهای جدید استفاده خواهد کرد. اگرچه تمرکز اصلی این استارتاپ تاکنون بر روی قراردادهای خدمات سلامت بوده است، اما از آزمایش‌های بالینی مجازی برای شرکت‌های دارویی نیز پشتیبانی می‌کند و توجه خود را به ایجاد کسب‌وکارهای مبتنی بر داده معطوف کرده است.

این اولین شروع داخلا از زمان همه‌گیری کووید-19 بود، در آن زمان، تلاش‌های عمده برای دور نگه داشتن مردم از بیمارستان‌ها برای کاهش فشار بر منابع، مؤسسات مراقبت‌های بهداشتی را بر آن داشت تا با راه‌حل‌هایی مانند تخت مجازی داکلا برای پر کردن این شکاف وارد عمل شوند. به حالت عادی بازگشت، راه‌اندازی استراتژی‌های عملی‌تر نیز دنبال شد.

خدمات Dagla حول گروهی از دستگاه های نظارتی می چرخد ​​که برنامه از قبل روی تلفن همراه بارگذاری شده است. دستگاه‌های نظارتی برای جمع‌آوری داده‌هایی که مستقیماً در پرونده‌های سلامت الکترونیکی آپلود می‌شوند، استفاده می‌شوند. پزشکیان داده ها را از طریق رابط رایانه کنسول پزشک مشاهده می کنند و زمانی که تشخیص نیاز به توجه بیشتری دارد، هشدارهای ویژه دریافت می کنند. این یک نقطه فروش قوی برای کارکنان پرکار و آرامش خاطر برای بیماران در خانه است.

مارتین رتز یکی از بنیانگذاران داکلا گفت که این استارت آپ رویکردی بسیار کاربردی برای ورود به بازارهای جدید دارد. رویکرد راه اندازی این است که او معمولاً قبل از انجام کار مشتری جدیدی را ثبت نام می کند.

راتز با اشاره به اینکه در حال حاضر برنامه هایی برای انجام این کار در اتریش و فرانسه وجود دارد، گفت: ما ابتدا محصول را می فروشیم و سپس با کمک مشتری وارد بازار می شویم. این دقیقاً همان چیزی است که در آلمان اتفاق افتاد. ما قصد داریم کاری را که در بریتانیا انجام می دهیم تکرار کنیم. در عین حال، می‌دانیم که زیرساخت‌های بازارهای جدید از جهاتی بسیار متفاوت است، به خصوص در زمینه پرداخت.

فناوری “بیمارستان در خانه” توسعه یافته توسط Dagla نیز در تحقیقات دارویی استفاده می شود. DACLA به طور خاص نیاز به حضور فیزیکی بیماران را در مراکز درمانی که معمولاً توسط سازمان های تحقیقاتی قراردادی شخص ثالث برای نظارت بر پیشرفت آنها در طول آزمایشات دارو اداره می شود، کاهش می دهد یا جایگزین می کند.

راتز گفت: «ما می‌توانیم به انجام کارها سریع‌تر، بهتر و ارزان‌تر از روش‌های سنتی کمک کنیم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال