اخبار اخبار ورزشی

اینزاگی، راضی و خوشحال از عملکرد نراتزوری

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، اینتر در حساس ترین و هیجان انگیزترین دیدار هفته هشتم سری آ میهمان رم بود و توانست با یک گل در ورزشگاه حریف به برتری برسد.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی نراتزوری در این دیدار روی نیمکت نشست و به این دیدار اعزام نشد. لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی تک گل تیمش برای اینتر را در ورزشگاه المپیک رم به ثمر رساند.

به گزارش سایت اسپورت ایتالیا، سیمونه اینزاگی در نشست خبری پس از پایان بازی گفت: رم تیم بسیار خوب و با کیفیتی است و از این برد بسیار خوشحالیم. فکر می کنم بازیکنان اینتر در این دیدار عملکرد خوبی داشتند. نیمه اول متعادل بود اما در نیمه دوم 2-3 موقعیت خوب گلزنی داشتیم و توانستیم گل بزنیم. بازی در ورزشگاه المپیک بسیار سخت است و به همین دلیل این برد بسیار ارزشمند است و باید خوشحال باشیم.

وی ادامه داد: ما همیشه در خانه عملکرد خوبی داشته‌ایم، اما گاهی اوقات در بازی‌های خارج از خانه‌مان امتیاز از دست می‌دهیم، مانند دیدار مونزا و جنوا که به تساوی رسیدیم، اما خوشبختانه در این دیدار سخت پیروز شدیم. این پیروزی به راحتی بدست نیامد. ما به خوبی می دانستیم که گرفتن سه امتیاز چقدر سخت است و خوشبختانه به هدفمان رسیدیم.

سرمربی اینتر در پایان با تمجید از کاپیتان تیمش گفت: فکر می کنم لائوتارو مارتینز چیزی برای کسب توپ طلا کم ندارد. او فقط باید تلاش خود را افزایش دهد و این روند را ادامه دهد. لائوتارو هم برای آرژانتین و هم برای اینتر عملکرد بسیار خوبی داشته است. به نظر من او یکی از پنج بازیکن برتر فوتبال جهان است و کاملا شایسته جایگاهش است. او امسال جزو پنج بازیکن برتر خواهد بود.

اینتر با شکست رم امتیاز خود را به 17 رساند و پس از ناپولی با 19 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ ایتالیا قرار گرفت. این تیم هفته آینده به مصاف یوونتوس خواهد رفت.

تبلیغات بنری