اخبار اخبار فرهنگی

ایمانی‌پور در دفتر حماس شهادت «یحیی سنوار» را تسلیت گفت

تبلیغات بنری


حجت الاسلام محمد مهدی ایمانی پور کارشناس اقتصادی ایران در گفت و گو با خالد خادومی نماینده جنبش حماس با ابراز همدردی با شهادت این رهبر مقاومت فلسطین، جنایات صهیونیست ها و عملیات غیرقانونی را محکوم کرد. توسط این جنبش انجام شد. سیستم غیر قانونی

وی همچنین دفتر یادبود دفتر حماس در تهران را امضا کرد و نوشت: درود خداوند بر شهید یحیی السنوار و پیامبر اکرم (ص) و یارانش شهدا باد.

یحیی السنوار (متولد 1962، در اردوگاه خان یونس)، مجاهد، فعال، نویسنده، داستان نویس و مترجم فلسطینی، در طول 22 سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، رمان «خار و میخک» را در سال 1394 نوشت. عبری (منتشر شده). (2004) و رمان «کتاب های شوکوه» (منتشر شده در سال 2010) و پنج کتاب از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه شد.

او فارغ التحصیل رشته عربی از دانشگاه اسلامی غزه بود. رژیم صهیونیستی از سال 1982 (1361 خورشیدی) چندین بار او را به دلیل فرصتی که در زندان برای یادگیری زبان عبری و همچنین ترجمه به زبان عبری به او داده شد، دستگیر کرد. این زبان شامل شناخت بیشتر جامعه اسرائیل است.

رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای رسمی از شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان بمباران منطقه ای غزه خبر داد.

خلیل الحیاء معاون دفتر سیاسی جنبش حماس نیز خبر شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به دست رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد. در روز جمعه 27 مهر 1403 ق.

تبلیغات بنری