اخبار اخبار سیاسی

اکثر آمریکایی‌ها معتقدند دولت واشنگتن اغلب دروغ می‌گوید

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، بر اساس این نظرسنجی، یک سوم رای دهندگان آمریکایی (33 درصد) معتقدند که مقامات دولتی بیشتر اوقات دروغ می گویند و 15 درصد معتقدند که مقامات دولتی همیشه دروغ می گویند.

علاوه بر این، 40 درصد رای دهندگان معتقدند که مقامات دولتی گاهی دروغ می گویند، در حالی که تنها 6 درصد معتقدند که مقامات به ندرت دروغ می گویند و 1 درصد معتقدند که هرگز دروغ نمی گویند.

بر اساس نظرسنجی موسسه راسموسن، اکثریت پاسخ دهندگان جمهوری خواه، 56 درصد، معتقدند که مقامات دولتی حداقل در بیشتر مواقع دروغ می گویند، در مقایسه با 45 درصد دموکرات ها.

بر اساس این نظرسنجی، اکثریت سیاه پوستان، 55 درصد، معتقدند که مقامات دولتی در واشنگتن حداقل بیشتر اوقات دروغ می گویند. این نظرسنجی نشان داد که کمتر از نیمی از پاسخ دهندگان سفیدپوست، یعنی 46 درصد، معتقدند که دولت اغلب دروغ می گوید.

بر اساس نظرسنجی راسموسن، تعداد زیادی از پاسخ دهندگان، 39 درصد، به هیچ یک از سه قوه دولت فدرال اعتماد ندارند.

بر اساس این نظرسنجی، 23 درصد رأی دهندگان بیشترین اعتماد را به قوه مجریه، 18 درصد به قوه قضاییه و 12 درصد به کنگره دارند.

این نظرسنجی شامل 1110 رأی دهنده بالقوه آمریکایی در 10، 11 و 14 جولای بود. این نظرسنجی دارای حاشیه خطای مثبت یا منفی سه درصد و سطح اطمینان 95 درصد است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال