اخبار اخبار عمومی

اولین دوره آموزشی هوش مصنوعی برای فرزندان کارکنان بانک مسکن

تبلیغات بنری


اولین دوره آموزشی در زمینه هوش مصنوعی برای فرزندان کارکنان بانک مسکن

به گزارش توژال به نقل از روابط عمومی بانک مسکن – هبنا; این دوره آموزشی با هدف ارتقای دانش و مهارت فرزندان کارکنان بانک مسکن در زمینه هوش مصنوعی و فناوری های نوین برگزار می شود. ناواکو با بهره گیری از اساتید و متخصصان با تجربه در زمینه هوش مصنوعی سعی دارد تا مهارت های لازم، مفاهیم اولیه و کاربردهای عملی هوش مصنوعی را در اختیار نوجوانان قرار دهد.

به گفته مدیرعامل بانک مسکن، آموزش و تربیت نسل جدید در حوزه فناوری های پیشرفته از اولویت های این بانک است و این دوره آموزشی فرصتی استثنایی برای فرزندان کارکنان بانک مسکن برای آشنایی با دنیای مسکن محسوب می شود. . هوش مصنوعی و فرصت های بی پایان آن و توانایی بهره برداری از آن در آینده

این دوره شامل مجموعه ای از کارگاه ها و فعالیت های عملی است که به نوجوانان اجازه می دهد مفاهیم پیچیده هوش مصنوعی را به روشی ساده و کاربردی بیاموزند. همچنین فرصتی برای برقراری ارتباط با همسالان و تبادل تجربیات فراهم می کند.

ثبت نام در این دوره آموزشی از طریق درگاه داخلی بانک مسکن انجام شد و جزئیات و برنامه های بیشتر برای آموزش فرزندان کارکنان استانداری ها در آینده به صورت الکترونیکی منتشر خواهد شد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال