اخبار اخبار ورزشی

اولتیماتوم کمیته انضباطی به قراردادهای صوری

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، ابوالفضل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در نشست خبری درباره دستورالعمل جدید انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در مورد قراردادها باید نکاتی را بگویم که اول از همه باید لغو و ثبت قرارداد در سازمان دوره ای که باید در سازمان انجام شود. دوم: تعیین مهلت برای ثبت نام بازیکنان لیگ برتری الزامی است چرا که به باشگاه ها 20 روز فرصت داده شد تا 16 بازیکن خود را در مهلت تعیین شده ثبت نام کنند، در غیر این صورت باشگاه لیگ برتری 5 میلیارد تومان و لیگ دسته اول جریمه خواهند شد. 3 میلیارد تومان جریمه می شود. .

وی افزود: اگر 48 ساعت مانده به بازی اول کارت بازی صادر نشود دیگر حق بازی نخواهد داشت و 4 تیم همچنان مشکل دارند. این رویه تا 7 شهریور که آخرین مهلت نقل و انتقالات است ادامه دارد. امروز شنیدم یکی از باشگاه های معروف ما به تازگی مدارکی را به سازمان لیگ ارائه کرده است. آنها روز جمعه بازی دارند و اگر امروز به هر دلیلی کارت صادر نشود، این باشگاه حق استفاده از بازیکنان خود را ندارد. طبیعتاً در صورت استفاده و شکایت از تیم حریف تحت عنوان بازیکن غیر مجاز بررسی می شود. (استقلال روز جمعه به مصاف چمز آذر می رود).

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: در خصوص قراردادهای رسمی، اگر در سازمان لیگ ثابت شود که باشگاه با یکی از بازیکنان دو نسخه قرارداد بسته است، باشگاه متخلف پنجره نقل و انتقالات خود را به مدت دو فصل بسته خواهد دید. و باشگاه متخلف پنجره نقل و انتقالات خود را به مدت دو فصل بسته خواهد دید. این بازیکن دو فصل از ورزش محروم خواهد شد

حسن زاده گفت: موضوع بعدی مصاحبه ها و اظهارات، باشگاه ها و اعضای آن علیه یکدیگر است که در سه مورد جرایم سنگین است. مورد اول انتشار آگهی غیرفنی باشگاه، مصاحبه خارج از مسئولیت آنها در رابطه با فدراسیون و انتشار بیانیه ای برای مدیران روابط عمومی در مورد فدراسیون است. اگر این بیانیه توسط روابط عمومی منتشر شود، این دستورالعمل محکومیت همه مدیران باشگاه را پیش بینی می کند. جریمه پیش بینی شده برای لیگ یک در مرحله اول 500 میلیون تومان و برای لیگ برتر 2 میلیارد تومان خواهد بود و در صورت تکرار به 4 میلیارد تومان افزایش می یابد و تا زمانی که نشوند نمی توانند کار کنند. پرداخت شده است.

وی ادامه داد: سقف بودجه باشگاه ها بر اساس تصمیمات تیم کاری تعیین می شود و پرداختی باشگاه به بازیکنان تعدیل می شود.

ادامه دارد…

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال