اخبار اخبار سیاسی

اهدای بیش از ۲۰۰ هزار بسته لوازم التحریر ایرانی به دانش آموزان مناطق کم برخوردار

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال. حسین دهقان افزود: یکی از ویژه برنامه های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ارائه لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق کم برخوردار است که با همکاری خیران، مدارس، مساجد، گروه های جهادی و نهادهای مدنی تهیه و توزیع می شود. اتحادیه تولیدکنندگان لوازم التحریر.

به گفته رئیس بنیاد مداحان مصطفی، با توجه به این تعداد، میزان لوازم التحریر اهدایی این بنیاد در سال جاری نسبت به سال گذشته 8 برابر شده است.

وی به حمایت بنیاد انقلاب اسلامی از دانش آموزان محروم اشاره کرد و گفت: امسال 50 هزار دانش آموز از مناطق محروم و کم برخوردار از حمایت های فنی و معنوی بنیاد مصطفان بهره مند می شوند.

دهقان افزود: با همکاری نهادها محتوا و بسترهایی تهیه شده تا دانش آموزان مناطق کم برخوردار بتوانند به محتوای مناسب به صورت آنلاین و آفلاین دسترسی داشته باشند و برای ارتقای معدل تحصیلی و کسب نتایج بهتر در کنکور در آزمون های ویژه شرکت کنند.

به گزارش مرکز رسانه های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، با بیان اینکه امسال 360 هزار نفر مشمول برنامه ها می شوند، تصریح کرد: تعداد زیادی دانش آموز از مناطق محروم و بقیه معلمان و خانواده ها هستند. در برنامه های آموزشی نیز دیده شد.

تبلیغات بنری