اخبار اخبار تکنولوژی

انعقاد ۹۰ قرارداد و رونمایی از ۹ محصول دستاورد نمایشگاه آبادیران ۱۴۰۳

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، اکبری امروز در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه آبادیران با بیان اینکه 300 شرکت دانش، خلاق و فناور و گروه جهادی در این نمایشگاه حضور داشتند، افزود: سال گذشته 28 موسسه مرتبط با نابودی تروریسم شرکت کرد.» در این نمایشگاه محرومیت زدایی حضور داشتند اما امسال 45 بنیاد معتمدین آبادیران در آن حضور داشتند.

وی پیوند شرکت‌های دانش‌بنیان و اکوسیستم فناورانه را به دلایل کم‌خوش، توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، کمک به حل چالش‌های مناطق کم برخوردار و گسترش مشارکت گروه‌های مردمی و جهادی را ضروری دانست. که دارای 20 غرفه متعلق به جهادگران بود و از اهداف برگزاری این نمایشگاه بود

اکبری بیان کرد: در این نمایشگاه سه رویکرد شامل ارزیابی توانمندی های بومی مناطق کم برخوردار، نیازسنجی و چالش های مناطق کم برخوردار و ایجاد فرصت های شغلی پایدار با توانمندی های دانش در نظر گرفته شد. شرکت های موجود

دبیر اجرایی نمایشگاه گفت: محوریت نمایشگاه آبادیران در 5 حوزه تخصصی ابتدا مسکن و زیرساخت های آن، سپس کشاورزی و دامپروری، نیروی کار خرد، صنعت سبک و بهداشت بود.

وی با اشاره به برگزاری رویدادها و حلقه های گفت و گو گفت: در این نمایشگاه 5 پنل کشاورزی، 7 پنل مسکن، 7 پنل سلامت و 8 پنل صنایع نرم برگزار شد.

دبیر اجرایی این نمایشگاه با بیان اینکه 9 محصول در غرفه آبادیران رونمایی شد، گفت: این محصولات شامل نمایشگاه مجازی، فیزیوتراپی خانگی، رونمایی از سیستم بازیافت مخلوط، ویلچر برقی، خشک کن میوه و محصولات بهبود اقتصاد سوادآموزی برای کودکان در مناطق کمتر خوش شانس، سیستم کنترل SMA و پهپاد 16 لیتری.

دبیر اجرایی دومین نمایشگاه آبادیران گفت: در افتتاحیه دومین دوره نمایشگاه آبادیران تفاهم نامه ای بین معاونت علمی رئیس جمهور و ستاد محرومیت زدایی برای کمک به شرکت های نوظهور دانشجویی منعقد شد.

وی گفت: 90 تفاهم نامه مقدماتی، 70 تفاهم نامه آبادیران و 90 قرارداد در معاونت توسعه بازار شرکت ها تنظیم شد.

اکبری تائید کرد: در ماجرای اربعین کتاب علمای معرفت رونمایی شد و محصولات 90 شرکت ارائه دهنده خدمات به زائرین اربعین در موکب خادم الرضا در دسترس قرار گرفت.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال