اخبار اخبار اقتصادی

انجام ۶ میلیون پرواز بدون سانحه در ۴ سال

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، محمد محمدی بخش در مراسم افتتاحیه مرکز کنترل عملیات هوانوردی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه صنعت هوانوردی از شرایط سخت تحریم و کرونا عبور کرده است، اظهار داشت: با وجود این شرایط، این صنعت متوقف نشد، بلکه وظایف مهم خود را تکمیل کرد و از نو به وجود آمد.

وی افزود: انجام شش میلیون پرواز بدون سانحه در چهار سال با وجود تمام کمبودها، جریمه ها و مشکلات نشان از تجربه، توان و تلاش بالای فعالان صنعت هوانوردی کشور دارد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: اقدامات لازم در حوزه عملیات حج انجام شد و پروازها به سلامت و ایمن انجام شد. یعنی اگرچه عربستان ما را در شرایط بسیار سختی قرار داده است، اما با رویه های مصوب و برنامه ریزی دقیق، این پروازها به طور منظم و ایمن انجام می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه صنعت یکی از موضوعاتی که در آن فضای زیادی وجود دارد، چرخه تکمیلی این صنعت است، دستورالعمل هایی با عنوان بازیافت هواپیما تدوین و بارگذاری شده است و شهر همدان در آن گنجانده شده است. در نظر گرفتن اجرای آزمایشی آن، تا شرکت های فعال در این زمینه بتوانند قطعات هواپیما را بازیافت کنند.

محمدی بخش در پایان گفت: با وجود همه مشکلات، شاهد اتفاقات خوبی از نظر ورود ناوگان جدید و تجهیز ناوگان هستیم و امیدواریم تعداد ناوگان به حدی برسد که مردم نتوانند. باید.” نگران پرواز در روزهای خاص در اواخر سال باشید.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال