اخبار اخبار تکنولوژی

انتشار فراخوان رونمایی از محصولات برتر شرکت‌های پارک فناوری پردیس

تبلیغات بنری


بر اساس گزارش اقتصادی اداره کل علم و آموزش ایران از پارک علم و فناوری پردیس، نشست و جشنواره سالانه برترین های پارک فناوری پردیس هر ساله با هدف ارائه گزارش عملکرد به مدت یکسال، جهت اطلاع از آخرین رویه ها و

دستاوردهای شرکت های عضو، آشکارسازی دستاوردهای برجسته فناوری، انتخاب بهترین شرکت های عضو انجمن، سازماندهی و همکاری اشخاص حقوقی در زمینه های مختلف با حضور مدیران ارشد شرکت ها و

نمایندگان برخی از سازمان های دولتی و صنعتی مرتبط با فعالیت های این پارک برگزار می شود و رونمایی از آخرین دستاوردهای فناوری شرکت های عضو از برنامه های اصلی این رویداد است.

شهریور ماه سال جاری در بیست و یکمین گردهمایی و جشنواره سالانه برترین های پارک فناوری پردیس همچنین مانند هر سال نظارت می شود تا آخرین دستاوردهای فناورانه شرکت های عضو پارک فناوری افشا شود.

پردیس دانشگاه خواهد بود.

بر این اساس و مطابق با روندهای مورد انتظار در ارزیابی محصول، طی این فراخوان از شرکت های پیشرفته ای که در زمینه های مختلف فناوری به دستاوردهای جدیدی در تولید محصولات دانشی دست یافته اند دعوت به عمل می آید.

برای مشارکت در فرآیند انتخاب بهترین محصولات و دستاوردهای تکنولوژیکی برای باغ.

شاخص های موثر در انتخاب بهترین محصولات:

بر اساس اطلاعیه پارک فناوری پردیس، شاخص های موثر در انتخاب بهترین محصولات شامل مواردی از قبیل عدم شناسایی محصول یا نوع به روز آن در دوره های قبل از رونمایی از نشست خانوادگی پارک یا در

جشنواره ها و رسانه های داخلی و خارجی داخل کشور، بدون معادل داخلی، اتمام مراحل بازاریابی و داشتن سابقه فروش تا دو سال با توجه به ظرفیت بازار محصول، اخذ مجوز و تاییدیه

کمک فنی از مراجع ذیصلاح، تأثیرگذاری بر نیازهای حیاتی و راهبردی کشور، کاهش یا پایان دادن به وابستگی به کشورهای خارجی و انجام عملیات لازم برای کسب مالکیت معنوی لازم مربوط به محصول.

محصول در لیست کالاها و خدمات دانش موجود است و یا قابلیت حضور در این لیست را دارد.

یادداشت مهم: مسئولیت افشای محصولاتی که جنبه محرمانه دارند و برای افشای آنها نیاز به کسب مجوز و تایید از موسسات یا افراد خاص دارند، بر عهده شرکت متقاضی مجوز است.

فراخوان معرفی بهترین محصولات شرکت های پارک فناوری پردیس

مزایای تشخیص:

علاوه بر استفاده از فرصت ها و مزایای ذاتی برگزاری رویداد رونمایی از محصول، شرکت هایی که محصولاتشان در طول نشست سالانه و جشنواره بهترین پارک فناوری در محوطه دانشگاه رونمایی می شود، می توانند…

مزایایی مانند برگزاری یک محصول و رویداد معرفی فناور (تبلیغ بازاریابی) با حضور همه مشتریان برای دریافت محصولات برتر؛ بهره مندی از اجاره محصول در معرض دید تا سقف 5 میلیارد ریال.

تسهیل فرآیند جذب سرمایه برای توسعه محصول رونمایی شده؛ ارائه کمک های مالی برای بهبود فرآیند طراحی صنعتی محصول؛ ارائه پشتیبانی برای تولید کلیپ تبلیغاتی برای یک محصول یا شرکت برجسته. پشتیبانی ثبت نام

اختراع بین المللی از طریق مرکز ثبت اختراعات ایران معرفی محصول در فضای مجازی از جمله آخرین کانال خبری یکتان و قرار دادن بهترین محصول در سایت پارک و همچنین سامانه ملی فن بازار ایران سودمند خواهد بود.

پوشش اخبار و تبلیغات از طریق ساخت مستند، مصاحبه و هماهنگی پخش در رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب مانند روزنامه جام جم و هماهنگی درج آگهی در نشریات تخصصی و معرفی آنها.

از دیگر مزایای شرکت در این رویداد، شرکت در برنامه های تخصصی تلویزیون است.

فراخوان معرفی بهترین محصولات شرکت های پارک فناوری پردیس

نحوه ثبت نام و زمان درخواست:

متقاضیان می توانند فرم ثبت نام جهت شرکت در فرآیند ارزیابی انتخاب بهترین محصولات فناورانه شرکت های عضو پارک فناوری پردیس را پس از تکمیل مدارک لازم حداکثر تا 24 مردادماه دریافت کنند.

1403 به آدرس [email protected] ارسال کنید.

متقاضیان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و اطمینان از دریافت مدارک ارسالی می توانند با شماره تلفن 3-76480041 و 09050948319 دبیرخانه اجلاس سران تماس بگیرند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال