اخبار اخبار فرهنگی

انتخاب اعضای ۱۶ کمیسیون تخصصی در مجمع «رصتا»

تبلیغات بنری


به گزارش توژال به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های جامع صوتی و تصویری در فضای مجازی (Stra)، یک ماه پس از آغاز رسمی دومین دوره شورای راهبری سازمان توژال. انجمن رستا 16 نفر را از کمیته تخصصی انتخاب کرد که 16 نفر از آنها به عنوان نماینده اداره کل صدور مجوز و امور رسانه در سیترا معرفی شدند.

16 نفر از اعضای کمیسیون و نمایندگان انجمن راستا در شوراهای آن با عناوین «کمیته حمایت از محتوا (توزیع بسته های محتوا، دوبله و تهیه)»، «کمیته حمایت دولت (توزیع بودجه های دولتی از قبیل تبصره 6 و کمیته) مانند)»، «کمیته پشتیبانی ساترا» (OMIC)، «کمیته رسیدگی به تخلفات»، «کمیته مقررات»، «کمیته داوری و میانجی گری (حل و فصل اختلافات احتمالی بین صاحبان مجوز یا عوامل تولید)»، «کمیته رقابت ساترا» “کمیته حمایت از بخش خصوصی (جذب) برای شرکت های خصوصی و تعاونی های تولید و عرضه)، “کمیته صلاحیت حرفه ای”، “کمیته نمایشگاه”، “کمیته نقشه بازار”، “کمیته ارزیابی و طبقه بندی رسانه ها”، “کمیته سایبری.” کمیته سواد رسانه ای / کمیته سواد رسانه ای، کمیته حسابرسی پس از انتشار (شکایات عمومی، کارگروه شناسایی مصادیق محتوای مجرمانه)، کمیته تحلیل گران و مرجع دینی و مذهبی رسانه انتخاب و شناسایی شدند. سه دیدار متوالی

دبیر و سایر اعضای کمیته‌های تحت عنوان «صدور مجوز تبلیغات مجتمع رستا»، «داده و فناوری» و سایر کمیته‌های تخصصی مصوب شورای راهبری رستا نیز در جلسات آتی و پس از طی مراحل قانونی اعلام می‌شوند. .

بسترهای صوتی و ترجمه جامع می توانند از طریق این کمیته ها مسائل و مشکلات خود را تا تصمیم گیری در مورد آنها در سیترا اعلام کنند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال