اخبار اخبار ورزشی

امیدوارم بالاخره به مراحل حذفی جام‌جهانی برسیم

تبلیغات بنری


مهدی امیرآبادی وی در گفت و گو با لرنا با اشاره به پیروزی فوق العاده تیم فوتبال ایران مقابل قطر در انتخابی جام جهانی 2026 گفت: تیم ملی مقابل قطر نمایش بسیار خوب و فوق العاده ای ارائه کرد. عملکرد تیم فوق العاده بود و با برتری 4 بر 1 خود ثابت کردیم که شکست دادن آنها در جام ملت های آسیا فقط یک اتفاق است.

وی افزود: به خصوص در نیمه دوم تیم ایران با انرژی بازی کرد و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. در نیمه اول ضعف هایی در خط دفاعی وجود داشت و دلیل آن هم این است که علی نعمتی به تازگی وارد ترکیب اصلی شده و به زمان نیاز دارد. خوشبختانه این ضعف در نیمه دوم ظاهر نشد.

امیرآبادی: امیدوارم بالاخره به مراحل حذفی جام جهانی برسیم

امیرآبادی تصریح کرد: بازی بعدی ایران مقابل کره شمالی خواهد بود و رقیب مطمئناً انگیزه بالایی مقابل ایران خواهد داشت. ملی پوشان نباید به پیروزی مقابل قطر افتخار کنند.

وی تاکید کرد: تیم ملی باید همین مسیر را ادامه دهد تا بتواند هر چه سریعتر صعود خود را به مهم ترین و بزرگترین رویداد فوتبالی جهان تایید کند.

امیرآبادی: امیدوارم در نهایت به مراحل حذفی جام جهانی برسیم

بازیکن سابق تیم ملی در پایان گفت: برنامه تیم ملی باید صعود از گروه خود در جام جهانی باشد و امیدوارم بالاخره این اتفاق بیفتد. در گذشته که به جام جهانی می رفتیم برنامه ای برای صعود از گروه خود نداشتیم. اکنون باید بستر و امکانات لازم را فراهم کنیم تا بتوانیم این کار بزرگ را آغاز کنیم.

در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026، تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه 4 بر یک تیم ملی قطر را شکست داد و انتقام شکست خود در جام ملت‌های آسیا را گرفت.

تبلیغات بنری