اخبار اخبار فرهنگی

المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران فراخوان داد

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، فراخوان اولین رویداد ملی «المپیاد بازی های فکری دانش آموزان ایران» با عنوان «جام جهشی» در سه بخش رقابتی «طراحی بازی های رومیزی (بازی های رومیزی) فیزیکی یا دیجیتالی»، «طراحی اتاق فرار فیزیکی” یا دیجیتال” و “طراحی یک بازی محیطی برای جغرافیای دانشگاه” منتشر شد.

این رویداد با هدف تشویق دانش‌آموزان به انجام کار مشارکتی و تعاملی، تامین نیاز به مهارت‌های خلاقانه حل مسئله، پیشگامی در ترویج فرهنگ و هویت ایرانی-اسلامی، ایجاد نشاط در بین جوانان، علاقه‌مند ساختن این گروه به مشارکت برگزار می‌شود. در فعالیت های گروهی و همچنین پیشگیری از آسیب ها و برگزاری اجتماعی.

دانش آموزان علاقه مند می توانند به صورت فردی، گروهی، انجمن اسباب بازی یا مرکز اسباب بازی در این رویداد شرکت کنند. دستورالعمل اجرای این رویداد به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور نیز ارسال شد.

آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این رویداد 30 مهر 1403 هجری شمسی و تاریخ برگزاری اردوی آموزشی سه روزه و معرفی برگزیدگان رویداد در ماه های آبان و آذر 1403 هجری قمری خواهد بود. بخش‌های رقابتی منتخب در این اردوی سه روزه در سه لیگ رقابتی «لیگ بازی‌های رومیزی»، «لیگ پانتومیم» و «لیگ نقش‌آفرینی شهنما» شرکت می‌کنند.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به سایت jcup.farnama.net مراجعه و با dabirxane@ تماس حاصل نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09359596453 در پیام های بله و تلگرام تماس حاصل نمایند. همچنین در صورت نیاز به حضور حضوری می توانند به دبیرخانه این رویداد به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، چهارراه ولی عصر (عج)، کوچه شهید پاور، پلاک 2، طبقه چهارم، جهاد دانشگاهی هنر مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، نخستین رویداد ملی «المپیاد بازی‌های فکری دانش‌آموزان ایرانی» به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز مپنا (مرکز ایران) برگزار می‌شود. . مرکز بازی های نوآورانه واقع در آکادمی جهاد الفان.

بازی های المپیک را بازی های فکری دانش آموزان ایرانی می گویند

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال