اخبار اخبار تکنولوژی

اعلام بسته‌های رومینگ اپراتور اول تلفن همراه ویژه اربعین ۱۴۰۳

تبلیغات بنری


به گزارش مجله «توژال»، اولین اپراتور تلفن همراه رفاهی زائران اربعین حسینی ضمن ارائه بسته های رومینگ ویژه راهپیمایی اربعین، تعرفه ویژه (کاهش) رومینگ عراق را شامل می شود. تماس ها، «پیام ها» و «تلفن همراه». اینترنت» برای مشترکین خود

نرخ رومینگ رایگان (بدون استفاده از بسته)

بر این اساس، از روز سه شنبه 25 مردادماه (صفر 1) تعرفه هر دقیقه مکالمه خروجی 18 هزار تومان، هر دقیقه مکالمه ورودی 15 هزار تومان، هر پیامک به شماره های ایرانی 3000 تومان و هر دقیقه مگابایت اینترنت موبایل کاربری 300 تومان است و لازم به ذکر است که در تمامی موارد نسبت به میانگین تعرفه عرفات تا اربعین با کشور عراق تخفیف داده شده است.

بسته های رومینگ ویژه 1403

این شرکت به کلیه مشترکین خود که قصد عزیمت به کشور عراق را در مدت فوق الذکر دارند توصیه کرد از بسته های ویژه اربعین با هزینه کمتر نسبت به تعرفه های معمولی استفاده کنند و به مناسبت این ایام نسبت به خرید سیم کارت عراق اقدام کنند.

بسته های رومینگ اربعین

در قسمت بسته‌های کوچک چهار بسته «اینترنت 300 مگابایتی 7 روزه»، «اینترنت 1 گیگابایتی برای 7 روز»، «اینترنت 2 گیگابایتی 14 روزه با 20 دقیقه مکالمه و 20 پیامک رایگان» و « 15 دقیقه پیامک رایگان 7 روز با 45 پیامک هدیه. قیمت چهار بسته ویژه ذکر شده به ترتیب 45، 100، 290 و 120 هزار تومان است.

بسته های رومینگ عراق برای مشترکین پرمصرف

دو بسته اینترنت نامحدود 7 روزه با 15 دقیقه مکالمه رایگان و 5 گیگابایت اینترنت بین المللی 14 روزه برای زائران پرخرج آماده شده است. قیمت دو بسته بزرگ ذکر شده به ترتیب 490 و 390 هزار تومان است.

نحوه خرید و فعال سازی چهل بسته ویژه رومینگ

نحوه خرید بسته های ویژه اربعین برای تمامی زائران و مسافران عراق در اجرای این کمپین به شش روش با مراجعه به فروشگاه همراه اول به آدرس Shop.mci.ir اپلیکیشن جوالی اپلیکیشن ستاره اول سفارش ده ستاره 40 مربع و مراجعه به دفاتر تلفن همراه اول و یا سفارش ستاره مربع.

مزایای استفاده از سیم کارت همراه اول در چهل روز

اپراتور همراه اول کشور با بیش از 200 اپراتور خارجی در 112 کشور جهان قرارداد دارد و به تمامی زائرین اربعین و مسافران عراقی که قصد سفر به این کشور با استفاده از سیم کارت تلفن همراه اول خود را دارند پیشنهاد می کند که در طول اجرای این طرح کمپین، هنگام خروج از کشور یا در طول سفر از بسته های ویژه و مقرون به صرفه First Companion استفاده کنید. همچنین با همراه داشتن سیم‌کارت ایرانی و فعال‌سازی سرویس رومینگ با شماره ۲۹۱۱ ستاره مربع ۱۰ ستاره، دسترسی به وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، بانک‌ها و انجام عملیات بانکی ایرانی به راحتی در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

طبق اطلاعیه همراه اول، زائران همچنین برای خرید بسته شارژ، پرداخت قبوض و شرکت در امتحانات میان ترم به اپلیکیشن همراه اول (رفیقی)، وب سایت و فروشگاه اینترنتی همراه اول دسترسی رایگان (حتی در عراق با رومینگ همراه اول) دارند. لازم به ذکر است کار با تلفن همراه هیچ هزینه ای ندارد و دریافت پیامک حتی کد دوم بانکی رایگان است.

نحوه اتصال به شبکه اپراتورهای عراق با استفاده از سیم کارت تلفن همراه اول

تمامی بسته های طراحی شده به دلیل ارزان بودن سرویس همراه اول نسبت به سیم کارت اپراتورهای عراقی و عدم نیاز به استفاده از ارزهای خارجی قابل استفاده در شبکه های سه اپراتور عراقی زین، آسیاسل و کورک می باشد زیرا اگر با خرید سیم کارت ایرانی، زائران ایرانی نگران راه اندازی ارتباطات خود نخواهند بود. در صورت عدم اتصال خودکار به شبکه اپراتورهای عراقی، کلیه متقاضیان استفاده از سرویس رومینگ می توانند با ورود به منوی تنظیمات گوشی خود و انتخاب قسمت تنظیمات شبکه، وارد مرحله انتخاب دستی اپراتور مورد نیاز شوند.

در نهایت، لازم است کلیه مشترکین همراه اول که از سرویس رومینگ استفاده می کنند، توجه داشته باشند که کار با تلفن و دریافت پیامک در کشور مقصد برای آنها هزینه ای ندارد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال