اخبار اخبار فرهنگی

اعلام آمادگی روسیه برای برگزاری نشست کارگروه مشترک رسانه‌ای تهران و مسکو

تبلیغات بنری


به گزارش توژال به نقل از معاونت رسانه و امور تبلیغاتی، بلا چرکسوا معاون توسعه دیجیتال رسانه فدراسیون روسیه با کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه دیدار و با اشاره به همکاری های خوب انجام شد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه توسعه همکاری ها. تهران و مسکو آمادگی روسیه را برای میزبانی از هیئت ایرانی برای برگزاری کمیته رسانه ای در مسکو اعلام کردند.

چراکسوا همچنین با اشاره به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی با ترور اسماعیل هنیه اظهار داشت: ما از دولت و ملت ایران حمایت می کنیم و ناتوانی ساختارهای بین المللی در محکومیت رژیم صهیونیستی باعث آسیب دیدن کشورهای منطقه شد. با این اقدامات .

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه ضمن استقبال از پیشنهاد تشکیل کارگروه رسانه ای در مسکو، تلاش جدی رهبران دو کشور را پشتوانه ای قوی برای توسعه روابط دانست و درک بیشتر و متقابل مردم دو کشور را ضروری برای توسعه بیشتر روابط دانست و بر نقش رسانه ها در این بخش تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه توسعه همکاری ها با همسایگان از جمله روسیه با جدیت در دولت دکتر مزیکیان در حال پیگیری است، بر تقویت همکاری رسانه های دو کشور در برخورد با رسانه های متخاصم تاکید کرد روابط دو کشور با تمام قوا از رسانه ها برای از بین بردن آن استفاده می کنند و در این راستا پیشنهاد می شود تورهای رسانه ای متقابل برای آشنایی بیشتر با این روابط راه اندازی شود.» توانایی ها و واقعیت های دو کشور.

این دیدار در حاشیه اجلاس رسانه های دریای خزر که با حضور کشورمان در شهر آستاراخان روسیه برگزار شد، برگزار شد.

ششمین نشست کارگروه همکاری های رسانه ای ایران و روسیه تیرماه سال گذشته با حضور فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بلا چرکسووا معاون دیجیتال برگزار شد. توسعه رسانه های جمهوری اسلامی. این نشست به صورت آنلاین و با حضور مدیران کل معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی و تعدادی از مدیران برجسته فرهنگی و رسانه ای دو کشور برگزار شد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال