اخبار اخبار ورزشی

اسپالتی راضی و خوشحال از تساوی ارزشمند

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، دیدار تیم ملی فوتبال ایتالیا و کرواسی در هفته سوم مرحله گروهی مسابقات قهرمانی اروپا 2024 بدون برنده بود و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار مودریچ در دقیقه 55 اولین گل کروات ها را به ثمر رساند اما زاکانی در دقیقه 98 گل تساوی را مقابل آتزوری به ثمر رساند تا ایتالیا راهی دور بعد شود و کروات ها امیدوار به معجزه صعود کنند.

به گزارش سایت مدیاست، اسپالتی در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی بسیار احساسی شد و هیچکس باور نمی کرد که در آن دقایق به گل برسیم. اینها بازیکنانی هستند که مطمئن بودند می توانند گل بزنند و در نهایت این اتفاق افتاد. با اینکه فقط با سه مدافع بازی کردیم اما در این دیدار ریسک زیادی نکردیم.

وی ادامه داد: فقط می توانم به بازیکنان بابت واکنششان تبریک بگویم. در نیمه اول نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم و موقعیت های زیادی خلق نکردیم. بازیکنان ایتالیا ناخودآگاه برای پیروزی نجنگیدند زیرا برای صعود به تساوی نیاز داشتند. من از تیمم انتظار بیشتری داشتم و باید روی آن کار کنم. فقط در چند دقیقه خوب بازی کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در پایان سخنان خود گفت: این یکی از سخت ترین دیدارهای ما بود زیرا کرواسی تیم خوب و بسیار منظمی است. آنها به اندازه کافی تجربه دارند که برای هر تیمی مشکل ساز شوند. در نیمه اول خیلی بد و ناامید کننده بودیم، اما در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم. ما کیفیت لازم را داریم اما در دقایقی اشتباهات بدی داریم. فکر می کنم توانایی ایتالیا بیشتر از آن چیزی است که مقابل کرواسی دیدیم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال