اخبار اخبار اقتصادی

استمرار پرداخت مستمری ۱۳ هزار نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی در شهریورماه

تبلیغات بنری


به گزارش توژال به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور؛ در این جلسه که با حضور معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، مقرر شد مقرری شهریور ۱۳ هزار نفر از مشمولان مشمولان الف. -صندوق بیلاد. سازمان بهزیستی که قطع شد، طبق روال قبلی در شهریور ماه به این خانواده ها اختصاص داده می شود.

همچنین مقرر شد تخصیص کمک هزینه پرداختی به مراکز معلولین و کمک هزینه پرستاری خانواده های نگهداری از معلولان در منزل براساس ماده (7) قانون حمایت از حقوق معلولان به تصویب برسد. در حدود اعتبارات قانونی مندرج در بودجه سال جاری مصوب شورای اسلامی تا پایان سال به طور کامل تخصیص و صددرصد اجرا می شود.

همچنین سازمان بهزیستی کشور نیز مکلف به پرداخت کمک‌هزینه‌های موضوع بند 7 قانون مذکور با توجه به تخصیص اعتبار شش ماهه شد.

همچنین مقرر شد کمک معیشت موضوع ماده 27 قانون حمایت از حقوق معلولان و مستمری بازنشستگی موضوع بند (31) ماده 31 قانون برنامه هفتم به تفکیک در بودجه کشور پیش بینی شود. مورد سازمان بهزیستی کشور ماهانه اختصاص می یابد.

بدیهی است دستگاه های تنظیم کننده برنامه و بودجه کشور و دستگاه های اجرایی مکلف به تخصیص و هزینه اعتبار در حدود اعتبارات مقرر در قانون بودجه هستند و کلیه مصوبات و بخشنامه ها در حدود اعتبار مذکور قابل اجرا می باشد. به منظور رعایت قانون

تبلیغات بنری