اخبار اخبار تکنولوژی

استقرار تیم پزشکی و شورای فرهنگی در خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیر

تبلیغات بنری


آمیرزا شاهانی که هم اکنون در حال آماده سازی دانشکده های دانشگاه فنی خواجه ناصر برای افتتاحیه سال تحصیلی جدید است، روز دوشنبه در گفت و گو با مجله توژال از آخرین اقدامات انجام شده در این زمینه گفت و به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد. اول مهر در این دانشگاه.

وی گفت: انتخاب واحدهای دانشجویی از روز شنبه 26 شهریورماه آغاز شد و دانشکده ها برای آغاز سال تحصیلی برنامه ریزی های لازم از جمله ایجاد فضای سبز و نمای بیرونی دانشگاه را انجام داده اند که تاثیر خوبی بر روی دانشجویان دارد. .

این استاد دانشگاه با یادآوری خاطرات خود از بازگشایی دانشگاه ها در آغاز سال تحصیلی، گفت: پس از گذشت سال ها هنوز اولین روز مهر برای من فراموش نشدنی است و بر خلاف عده ای که عاشق پول، طلا و … هستند دلار، من عاشق بوی کاغذ هستم و وقتی به کتابفروشی می روم، بوی کتاب و کاغذ مرا یاد اولین برداشت از یک تمبر می اندازد.

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیر از برنامه ویژه دانشجویان جدیدالورود خبر داد و گفت: با اعلام نتایج کنکور نهایی، برنامه ویژه ای برای دانشجویان بین المللی و خانواده های آنها در خارج از دانشگاه در نظر گرفته ایم که شامل توصیه های آموزشی می شود. شرایط دانشگاه و مسکن برای آنها و باید مشخص شود که سال گذشته نیز مورد استقبال قرار گرفت.

شاهانی در جریان روند بازسازی و نوسازی خوابگاه های خواجه نصیر اظهار داشت: در طول سال اقدامات خوبی در زمینه بازسازی و بهسازی خوابگاه ها انجام شده و بخشی از آنها را در تابستان شروع کرده ایم و برخی دیگر در دست اقدام است بر این اساس، خوابگاه پسرانه که می تواند 800 نفر و حدود 200 دختر را در خود جای دهد، به طور کامل اسکان داده شد.

تشکیل تیم پزشکی و شورای فرهنگی در شهرهای دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیر

وی درباره تعداد خوابگاه های این دانشگاه گفت: در مجموع در 19 نقطه در تهران خوابگاه مجزا داریم که یکی از مشکلات خوابگاه های مجزا تحمیل هزینه های زیاد برای تعمیرات و خوردگی ساختمان ها است، البته سال گذشته. خوب بود و بودجه برای تعمیرات و تجهیزات اختصاص داده شد.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر همچنین با اشاره به بازسازی و تجدید سلف سرویس ها از تشکیل تیم پزشکی با مشاور در خوابگاه ها خبر داد و گفت: برای ایجاد نشاط بیشتر در فضای اسکان دانشجویان، تیم پزشکی تشکیل داده ایم. شورای فرهنگی که اعضای آن نیز همین دانشجویان خواهند بود.

شاهانی درباره قیمت غذای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید توضیح داد: با اعلام سازمان دانش آموزی گران ترین وعده غذایی هر دانش آموز پس از 10 هزار تومان در سال گذشته، حداکثر با 15 هزار تومان اعلام شد. طبیعتاً دانشگاه برای غذا هزینه زیادی می کرد. در سال 1401 که من مسئولیتی نداشتم، قرارداد هر پرس غذا با پیمانکار 107 هزار تومان بود و از سال 1402 در مدت مسئولیت من تصمیم گرفتیم که دانشگاه هزینه پرس را تقبل کند. مواد لازم برای غذا و اینکه فقط پخت و پز به عهده پیمانکار است. قیمت هر پرس غذا را از 107 هزار تومان در سال 1401 به 74 هزار تومان در سال 1402 کاهش داده ایم و امسال نیز برای پیمانکاران دعوتنامه مناقصه داریم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال