اخبار اخبار فرهنگی

از اهمیت انتقال تجارب موکب‌داران‌ ایرانی و عراقی غافل نشویم

تبلیغات بنری


به گزارش مجله توژال، حجت الاسلام غلامرضا عادل – کارگزار فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه – در نشست هیئت های موکب اربعین در سامرا و بلد که برگزار شد، گفت: امروز در مقر سازمان اوقاف و امور خیریه: رئیس سازمان اوقاف با همکاری سازمان اوقاف در موکب های تقسیم شده و حاضر در محورهای مختلف مرزی و شهرهای حج عراق بر ضرورت تلاش برای مردم در این محور تاکید کرد. به ویژه از نظر اجرا و پشتیبانی.

وی تصریح کرد: ضرورت و اهمیت خدمت در این منطقه علاوه بر بحث زائران اربعین، کار مهمی است که در عرصه مقاومت اتفاق افتاده و حاصل تلاش شهدای صالح و همرزمانشان است. که سال ها دل از دست دادند و جان خود را در این راه فدا کردند، خدمت به زائران اربعین، تکمیل نهضت، حمایت از جبهه مقاومت و رسیدن به اهدافی که جبهه مقاومت به دنبال آن است.

حجت الاسلام عادل افزود: خوشبختانه در شهرهایی مانند سامرا و مناطقی که قبلا کمتر دیده می شد، شاهد اتحاد مردم ایران و عراق هستیم، اما امروز به برکت حضور زائرین آقا علی شاهد آن هستیم. ” – شهادت (ع) این موضوع تقویت می شود و این تلاش ها ضرورت این کار را دوچندان کرده است و نیاز به برنامه ریزی منسجم تری دارد.

وی تصریح کرد: جلسات متعددی در این زمینه در اداره اوقاف برگزار شد و در این جلسه که با حضور همه دست اندرکاران خدمت رسانی در محور سمره برگزار شد، باید موضوعاتی که از تجربیات سال های گذشته است، از جمله بحث و بررسی شود. مکان موکب ها و زمان حضور مردم … پرداخت می شود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال