اخبار اخبار تکنولوژی

«ارشمیدس استینگ» خودروی نظامی تسلا رونمایی شد

تبلیغات بنری


ارائه شده است

به گزارش سایت توژال، شرکت دفاع آرشمیدس که در زمینه تولید خودروهای ضد گلوله و نظامی فعالیت می کند، نسخه نظامی سایبرتراک تسلا را با نام ارشمیدس استینگ ارائه کرده است. این خودرو با همکاری Archimedes Defense و Up.Fit ساخته شده است.

این تسلا سایبرتراک در نسخه های مختلف دولتی، نظامی و غیرنظامی در دسترس خواهد بود. این نسخه ها از نظر پوشش زرهی با یکدیگر تفاوت دارند. اولین نوع Archimedes Sting که Baja Sting نام دارد مجهز به ژنراتور 800 ولتی AMP Drive G125TM است که در صنعت هوافضا استفاده می شود. این ژنراتور می تواند با سوخت جت، دیزل یا بیودیزل کار کند. ژنراتور AMP Drive G125TM قادر است یک باتری تسلا Cybertruck را تا 125 کیلووات شارژ کند.

Baja Sting با یک بسته آفرود که شامل مجموعه ای از ارتقاء بدنه است در دسترس خواهد بود. همچنین یک بسته آبی خاکی اختیاری وجود دارد که تسلا سایبرتراک را به یک هاورکرافت تبدیل می کند.

زره ضد گلوله برای تسلا سایبرتراک

دو نوع دیگر از نیش ارشمیدس به عنوان محافظ نیش کل مواد غذایی شناخته می شوند که برای خرید آنها به بودجه بیشتری نیاز است. این نسخه ها به پکیج آفرود مجهز شده اند و دارای زره ​​فولادی اندود شده در خارج هستند. نسخه Sting Protector در برابر گلوله های 7.62 میلی متری مقاوم است. محافظ Tip Sting برای استفاده فردی، شرکتی و دولتی در محیط های نظامی با تهدید متوسط ​​طراحی شده است. مشتریان می توانند این نسخه را با یا بدون ژنراتور سوخت جت سفارش دهند.

بالاترین سطح محافظت در برابر نیش ارشمیدس را در نوک نیش APC خواهید دید. این نسخه قادر است از مسافران در برابر انفجار مین محافظت کند. پوشش زرهی فولادی و سرامیکی آن نیز از مسافران در برابر شلیک مسلسل 14.5 میلی متری محافظت می کند.

این نسخه برای محیط های با خطر بالا طراحی شده است. یک دیزل ژنراتور به عنوان یک گزینه در این نوع موجود خواهد بود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال