اخبار اخبار تکنولوژی

ارتقای عملکرد سازمان‌ها از روی لحن مشتریان با پلتفرم هوش مصنوعی

تبلیغات بنری


بهبود عملکرد سازمانی بر اساس روند مشتری با استفاده از یک پلت فرم هوش مصنوعی

به گزارش مجله توژال؛ این شرکت به عنوان یک شرکت دانش بنیان و تولیدکننده راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک در ایران، بر اساس «رویکرد پیشرفته در شکل‌دهی به تجربه لذت‌بخش مردم از جامعه دیجیتال» تعریف شده و مأموریت آن به کارگیری فناوری‌های نوین برای توسعه دیجیتال است. جامعه

وی ادامه داد: این شرکت با تمرکز بر اندروید و بسترهای پرداخت، بانک ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک را در سفر دیجیتالی خود همراهی می کند. توسعه راه حل های نوآورانه برای به کارگیری فناوری های نوین دیجیتال و سرمایه گذاری بر روی آنها برای افزایش قابلیت های هوش مصنوعی از جمله برنامه های اصلی این شرکت است.

آقایی با اشاره به دستاوردهای شناختی این شرکت گفت: یکی از محصولات ما کنترل کیفی مرکز تماس است که مبتنی بر هوش مصنوعی است.

وی با اشاره به کنترل کیفی مرکز تماس این شرکت گفت: این زیرساخت تمامی صداهای مرکز تماس را دریافت می کند و در بین این صداها از متن مکالمات، پذیرای تمامی مراجعین بحرانی است که از سازمان شکایت دارند؛ از این نظر، صداهایی را که لحن خشمگین دارند شناسایی و استخراج می کند و گزارشی از شکایات مشتریان تهیه و ارائه می کند.

مدیر فروش محصولات هوش مصنوعی این شرکت گفت: این قابلیت به مسیریابی مشتریان سازمانی کمک زیادی می کند. بر اساس داده های این مرکز تماس QC می توان نیازهای مشتریان را استخراج کرد و مدیران سازمانی می توانند عملکرد سازمان خود را در جهت رفع نیازهای مشتریان بهبود بخشند.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری iraneconomist