اخبار اخبار ورزشی

اختصاص ظرفیت ۷ تا ۱۰ هزار نفری ورزشگاه تختی به زنان

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، علی جوادی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان تهران که در هتل المپیک برگزار شد، اظهار داشت: امروز مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان تهران که نماینده تاریخ ورزش کشور هستند را برگزار کردیم. ، در هتل المپیکو. خوشحالیم که این جشن را برای اطلاع از مسائل و مشکلات پیشکسوتان برگزار کردیم.

وی گفت: ما باید راه این جانبازان را ادامه دهیم. اگر امروز توفیقی در ورزش استان تهران حاصل می شود به برکت زحمات و تلاش های گذشته این عزیزان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره وضعیت اخیر ورزشگاه تختی نیز گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در سفر خود به تختی 15 مشکل را به ما متذکر شدند که 11 مورد آن حل شده و 4 مورد دیگر بستگی به این دارد. منابع مالی. برای رفع این مسائل، این هفته با مدیرعامل سرخابی ها جلسه ای خواهیم داشت تا از ظرفیت این دو باشگاه برای رفع مشکلات باقی مانده در زمین استفاده کنیم.

جوادی ادامه داد: این چند مورد شامل پیست تارتان اطراف زمین چمن است که سازمان لیگ اعلام کرد به شدت لازم نیست اما احساس می کنیم با توجه به تلاش هایی که انجام شده این مورد نیز باید اصلاح شود. مورد دیگر ورودی دروازه ای است که مستلزم ارائه اعتبار است.

وی افزود: ایجاد فضای جداگانه برای حضور بانوان در ورزشگاه تختی و سرویس بهداشتی بانوان از دیگر کارهایی است که در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر درصد اختصاص تخت به بانوان گفت: ظرفیت حدود 7 تا 10 هزار نفر به بانوان اختصاص دارد. طبق آنچه فدراسیون فوتبال اعلام کرد، آمادگی داریم از 35 هزار صندلی بین 7 تا 10 هزار صندلی را برای بانوان اختصاص دهیم.

وی در پایان درباره وضعیت سکوهای ورزشگاه تختی نیز گفت: سکوها مشکل خاصی ندارند و آماده هستند و صندلی ها نصب و شماره گذاری شده است و از نظر جایگاه و صندلی مشکلی نداریم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال