اخبار اخبار عمومی

اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان

تبلیغات بنری


اجرای طرح مکالمه تلفنی مستقیم مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان

به گزارش مجله توژال به نقل از روابط عمومی بانک سیبیه؛ در راستای تعاملات نمایشی مدیران با مشتریان، طرح مکالمه تلفنی زنده مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان از 29 تا 7 شهریور ماه سال جاری در بانک سپه اجرا می شود.

گفت و گوی تلفنی مستقیم مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان از طریق حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه و پاسخگویی مستقیم به تلفن های مشتریان محترم بانک صورت می گیرد.

بر اساس جدول تنظیم شده در تاریخ 29 شهریور 1403 معاونت خرد و بازرگانی بانک صبیح از 8 الی 10، معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال در تاریخ 31 شهریور، معاونت بازرسی در تاریخ 24 شهریور و معاونت بانکداری خصوصی بانک صبیح در تاریخ 27 شهریور ماه جاری. از ساعت 10 صبح تا 12 بعدازظهر، هیئت عامل بانک در مرکز تماس با مشتریان حضور خواهد داشت و به تماس های مشتریان محترم بانک سیبا پاسخ می دهد.

لازم به ذکر است مشتریان بانک می توانند از طریق تلفن (1557 داخلی 1)، سامانه پیامکی با شماره مرجع 671557 و ایمیل در ارتباط باشند. 1557@banksepah.ir یک قرار ملاقات برای گفتگو رزرو کنید.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال