اخبار اخبار عمومی

آینده کدام ارز به نتیجه انتخابات آمریکا گره خورده

تبلیغات بنری


آینده این ارز با نتیجه انتخابات آمریکا مرتبط است

به گزارش مجله توژال؛ تحلیلگران موسسه تحقیقاتی برنشتاین می گویند که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می تواند محدوده قیمت بیت کوین را در ماه های آینده بیش از هر رویداد اقتصادی سیاسی دیگری تعیین کند.

بر اساس گزارش Cryptodance، تحلیلگران فوق بر این باورند که اگر دونالد ترامپ به کاخ سفید برسد، بیت کوین احتمالا تا محدوده قیمتی 80 تا 90 هزار دلار پیش خواهد رفت.

در نتیجه، به گفته تحلیلگران، اگر شانس با ترامپ نباشد و کامالا هریس در انتخابات پیروز شود، قیمت بیت کوین حتی ممکن است به منطقه 50000 دلاری پایین تر سقوط کند و به حدود 30000 تا 40000 دلار کاهش یابد.

نتایج انتخابات آمریکا با آینده بیت کوین مرتبط است
تحلیلگران برنشتاین ریسرچ می‌گویند که ترامپ و حامیانش بیش از دموکرات‌ها بر طبل حمایت از ارزهای دیجیتال می‌کوبند.

در حالی که ترامپ به طور علنی در مورد تبدیل شدن ایالات متحده به قطب اصلی ارزهای دیجیتال در جهان صحبت کرده است، هریس هرگز به آن اشاره نکرده است.

تلاش‌های اخیر تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده برای تنظیم ارزهای دیجیتال، این صنعت نوظهور را بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار داده است.

با وجود این، بیت کوین توانست اشتهای سرمایه گذاران خود را با رشدی کمتر از 112 درصد در سال گذشته راضی کند.

ترامپ و هریس اکنون از نزدیک در حال نظرسنجی هستند، اگرچه برخی نظرسنجی ها نشان می دهد ترامپ پیشتاز است.

در مجموع می توان گفت که فعالان حوزه ارزهای دیجیتال بیش از هر چیز خواهان پیروزی ترامپ هستند تا بتوانند با حمایت او محیط نظارتی شفاف تری را برای فعالیت های این حوزه ایجاد کنند. /یک ضربه

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال