اخبار اخبار اقتصادی

آیا واقعیت تلخ افزایش قیمت لبنیات صحت دارد

تبلیغات بنری


او شایعات مربوط به قیمت گذاری چهار محصول لبنی را تکذیب کرد

به گزارش مجله توژال؛ وزارت صنعت، معدن و تجارت در پی اخبار منتشر شده به نقل از دبیر انجمن صنایع لبنی ایران اعلام کرد که قیمت گذاری چهار محصول لبنی بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و مجوز مصرف کننده لغو شده است. و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و همچنین افزایش 30 درصدی محصولات لبنی طی سال های گذشته بر اساس اطلاعات دریافتی از مراجع تنظیم بازار و سازمان حمایت، هیچ گونه تاییدیه یا مجوزی از مراجع فوق الذکر یا سایر نهادهای ذیربط در این خصوص صادر نشده است. توجه داشته و خبر فوق تایید نمی شود.

بر این اساس موضوع افزایش قیمت لبنیات از سوی سازمان حمایت تکذیب شد.

لازم به ذکر است در ساعات گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه مدیرکل کنترل کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: در جلسه صبح امروز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت لبنیات بررسی شد. محصولات لبنی بر اساس مقررات بازار تعیین شده است و پس از تصویب در ستاد تنظیم بازار در حال اعلام است.

مسعود امراللهی درباره قیمت تنظیم بازار لبنیات گفت: قیمت پیشنهادی برای چهار نوع فرآورده تنظیم بازار که شامل یک لیتر شیر کم چرب، 900 گرم شیر نایلونی، 2 کیلو و 2 و نیم کیلو ماست است. و 2 کیلو و 2.5 کیلو ماست. پنیر 400 آف توسط اداره تنظیم بازار بررسی شده و پس از تایید قیمت ها و ثبات آنها تا 72 ساعت آینده قیمت ها در سامانه 124 بارگذاری می شود

تبلیغات بنری