اخبار اخبار سیاسی

آمریکا شریک جرم است و نمی‌تواند در غزه میانجی بی‌طرف باشد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، بدر عبدالعطی وزیر امور خارجه مصر با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه درباره آخرین تحولات مذاکرات برای توقف نسل کشی صهیونیست ها در غزه گفتگو و تبادل نظر کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه در این تماس تلفنی با اشاره به جنایت میدانی و فریب در مذاکرات باند جنایتکاران و اراذل و اوباش مستقر در تل آویو گفت: آمریکا با حمایت عمومی خود از جنایت صهیونیست ها ثابت کرده است که شریک جنایت است و نمی تواند به عنوان یک میانجی بی طرف، دائماً در صدد مانع تراشی در روند توقف جنایت رژیم اشغالگر و تشویق به نسل کشی صهیونیست ها است.

رئیس دستگاه دیپلماسی به ترور شهید هنیه در تهران اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران حق ذاتی و مشروع خود را برای پاسخگویی مشروع به جنایت رژیم صهیونیستی محفوظ می داند و ملت فلسطین تسلیم نمی شوند. صهیونیست ها با شجاعت مثال زدنی آنها سفارش کنید.

بدر عبدالعطی وزیر امور خارجه مصر با اشاره به برگزاری نشست چندجانبه آتش بس در غزه گفت: تلاش مصر برای کمک به مردم فلسطین و توقف فوری جنایات صهیونیست ها در غزه است.

وزیر امور خارجه مصر به کمبود شدید مواد غذایی و دارویی در نوار غزه و شیوع بیماری های مختلف در این منطقه اشاره کرد و گفت: امروز نیازمند اجماع جامعه جهانی برای آتش بس هر چه سریعتر در غزه هستیم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال