اخبار اخبار فرهنگی

آخرین وضعیت جسمی رضا ایرامنش در بیمارستان

تبلیغات بنری


به گزارش توژال به نقل از روابط عمومی صداوسیما، حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما که به نمایندگی از پیمان جبلی از این هنرمند پیشکسوت و فداکار عیادت کرد، گفت: پیشکسوتان را سرمایه های عالم هنر می دانیم. و تلویزیون، و ما سعی می کنیم مانند آنها قدر نعمت ها را بدانیم.

آخرین وضعیت جسمانی رضا ارمنش در بیمارستان

وی همچنین وظیفه پیگیری و تداوم حمایت های سازمان را در مسیر درمان ایرانمنش برشمرد و ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای این هنرمند پیشکسوت گفت: رضا ایرانمنش از جمله بازیگران محبوب، ارزشمند و ماندگار تلویزیون است و یادآور می شود. مخاطبان رسانه ملی با خاطرات خوش

قرایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بر اساس اطلاعاتی که از کادر پزشکی دریافت کردیم، این هنرمند پیشکسوت هفته آینده از بیمارستان مرخص می شود.

آخرین وضعیت جسمانی رضا ارمنش در بیمارستان

به گزارش توژال، رضا ایرانمنش بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون و جانباز شیمیایی در 17 اردیبهشت 1346 در جیرفت به دنیا آمد.

این هنرمند که بیش از 60 سریال و فیلم را در کارنامه کاری خود دارد، در درام های مختلف تلویزیونی از جمله «مردان فرشتگان»، «ستایش»، «وفاداری»، «تروریسم»، «ترسناک» و «عشق» بازی کرده است. ” او از داستان شهری به نام های «تا صبح» و «مدرسه خورشید» یاد کرد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال